MIJN EERSTE JAAR ALS MAMA

Over 5 weken is het zover, onze lieve Zoë wordt 1 jaar!

De komende weken wil ik iedere vrijdag met jullie terugkijken op het afgelopen jaar, Zoë’s eerste jaar en mijn eerste jaar als mama.

Het mooiste jaar van mijn leven maar ook één van de heftigste. Ik vertel jullie, hoe ik terugkijk op de bevalling, de kraamtijd, de eerste maanden waarin Zoë ontzettend veel gehuild heeft, hoe het voor mij voelde om mama te worden/zijn en tegelijk mijn eigen moeder zo te missen. Verder deel ik wat ik geleerd heb, waar ik het meest van geniet, mijn onzekerheden en nog veel meer.

Lees je mee? Vrijdagochtend om 6:00 uur staat de eerste terugblik online!

Liefs, Henriëtte

img_5887

Geef een reactie

