LENTEKRIEBELS

Genoten jullie ook zo van het prachtige zonnige weer van de afgelopen dagen? Het leek wel lente!

Gelijk kreeg ik weer zin om ons balkon weer lekker op te frissen zodat we er heerlijk kunnen genieten straks van de voorjaarszon.

Benieuwd hoe ons balkon er de laatste jaren uit zag?

img_1419
Ik hou nog steeds erg van dit sfeertje, het vergrijsde steigerhout van de bank, met veel zwart/witte kussens.

img_1836img_1738image

Omdat de wilgenmat, die als afscheiding diende tussen ons en de buren, een flinke storm niet heeft overleefd, moet er een nieuwe schutting komen. De palet die dienst doet als verticale tuin maar vooral voor veel troep zorgt, ben ik ook zat. Ik ging op zoek naar ideeën voor een nieuwe schutting.

kijk je mee?

img_6041img_6039img_6038

Ik ben echt helemaal verliefd op het zwarte hout! Wat een sfeer geeft dat. Het sluit bovendien heel goed aan op de sfeer die wij al hebben op ons balkon.

Nu nog kijken hoe we dit gaan realiseren.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs, Henriëtte

Geef een reactie

