AAN DE SLAG!

Nadat het hier veel te lang stil is geweest komt daar nu definitief verandering in.

Vanaf vandaag besteed ik minimaal 1 vaste dag, de zaterdag en een avond aan mijn site en IG. Ik was erg zoekend de laatste tijd naar het vinden van een balans tussen het mama zijn, het huishouden draaiend houden en de andere dingen waar ik blij van word, zoals fotografie en interieurstyling. Met mijn beperkte energievoorraad is dat een hele uitdaging en de eerste 2 slokten eigenlijk al mijn tijd en energie op.

img_5923img_5922

Hoewel ik enorm geniet van Zoë die steeds meer een echt mensje wordt. Ze kruipt het hele huis door, probeert af en toe te gaan staan, loopt graag aan je handen een paar pasjes en brabbelt en speelt er flink op los. Ik merkte toch dat ik er niet genoeg voldoening uithaalde. Ik heb tijd voor mezelf nodig, waarin ik creatief bezig kan zijn, iets kan creëren, delen en kan communiceren op een ander niveau.

img_5918

Het voelt als een nieuwe start.

Het oude design van mijn site was mooi maar toch niet helemaal mijn ding meer. Ik ging op zoek naar een frisser uiterlijk. Hoe vindt je het geworden? Ik ben er blij mee.

Ik heb genoeg inspiratie voor leuke posts en zin in het aangaan van leuke samenwerkingen. Dus lijkt het jou leuk om samen te werken zodat ik misschien wel jouw product of (web)shop kan promoten hier en op Instagram? Aarzel dan niet en neem contact met me op via huisjeboompjebulletje@outlook.com

Ik ga weer lekker aan de slag! Fijne dag!

Liefs, Henriëtte

 

 

4 gedachten over “AAN DE SLAG!

Geef een reactie

