nieuwe glazen

Toen ik ze, tijdens een heerlijke lunch bij Beachclub O in Noordwijk, voor het eerst zag, was ik op slag verliefd. Ik ging op zoek naar een merk en al snel kwam ik erachter dat ze van het merk Libbey waren.

Al in de auto onderweg naar huis ging ik online op zoek. Ik vond 2 webshops waar ze de Libbey Hobstar glazen verkochten. Bij de één waren ze een stuk voordeliger dan bij de ander,dus de keuze was snel gemaakt.

De laatste tijd word ik regelmatig benaderd door webshops om een product te testen en/of promoten. Super leuk om te doen maar ik werk hier alleen aan mee als ik ook echt achter het merk/product sta, of het me echt aanspreekt. Maar, waarom zou ik het niet eens andersom proberen dacht ik? Ik trok de stoute schoenen aan en benaderde Glazenmagazijn om een samenwerking voor te stellen. Al snel kreeg ik een enthousiaste mail terug en een dag later had ik de prachtige glazen al in huis!

En wauw, wat zijn ze mooi!

image

image

De glazen voelen heel luxe aan, ze zijn een stuk zwaarder dan de standaard glazen die wij altijd gebruikten. Ze drinken bovendien echt heel fijn.

Ik koos voor 4x de tumbler, 2 longdrinkglazen en 2x de tumbler met gouden randje.

Die laatste zijn mijn favoriete, echt prachtig!

image

image
Ook heel mooi voor op je nachtkastje.

Ook wat voor jou?  Je besteld ze hier voordelig en snel. Misschien ook leuk om op je verlanglijstje voor Sint of Kerst te zetten?! Ik kan je verzekeren dat je er geen spijt van zult krijgen!

Liefs, Henriëtte

Een gedachte over “nieuwe glazen

Geef een reactie

