SHAKE IT BABY!

Door BLÖJOR & MJÖLK werd ik benaderd om een product uit te proberen en te reviewen. Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk!

De TWISTSHAKE BABYFLES.

Hij is er in 8 verschillende kleuren. Ik koos voor de witte uitvoering, een voor mij niet heel verrassende keuze, hihi. De zwarte vind ik ook mooi!

image

Bij de fles zit een handig bekertje waarin je de babyvoeding makkelijk mee kunt nemen. De bekertjes zijn ook los te koop, in setjes van 2. Ze zijn stapelbaar waardoor je makkelijk voor een hele dag voeding mee kunt nemen.

Het scandinavische strakke design spreekt me zeker aan en ook in gebruik vind ik hem heel fijn.

Zoë moest nog weleens wennen als we eens een andere fles uitprobeerden maar deze vond ze gelijk prima drinken.

Het grootste voordeel vind ik het zeefje waardoor we nooit meer last hebben van vervelende klontjes. Bovendien maakt hij ook nog eens heel makkelijk schoon.

Ben jij ook benieuwd naar de flessen? Neem een kijkje in de SHOP, met de code Huisjeboompje shop je ze nu met 10% korting!

image

Liefs, Henriëtte

Een gedachte over “SHAKE IT BABY!

Geef een reactie

