Lekker slapen met eve!

Sinds ik moeder ben, ben ik mijn bed nog meer gaan waarderen.

Niets zo fijn als ’s avonds moe maar voldaan na een lange dag, soms met vele uurtjes troosten, vermaken, genieten, spuugjes, flesjes, wassen, poetsen etc. etc. in je bed te kruipen en nog even wat te lezen of gelijk te vertrekken naar dromenland.

image

Ik merkte al een tijdje dat onze matrassen toe waren aan vervanging. Op zich lag het ok maar het kon beter en na al die jaren zagen ze er ook niet meer zo mooi uit. Punt van ergernis was ook de gleuf tussen de matrassen we kruipen nu eenmaal graag lekker tegen elkaar aan. Eenmaal zwanger leek mij dat niet het ideale moment om een nieuw matras aan te schaffen, het zal je maar gebeuren, breken je vliezen op je nieuwe matras! 😉

Blij verrast was ik toen ik een paar weken geleden benaderd werd door het merk eve voor een samenwerking.

Ik gaf door welke maat matras ik graag wilde ontvangen, ik ging voor één groot matras van 180cm breed en een paar dagen later had ik hem al in huis! Vacuüm verpakt in een grote doos, super handig.

Ik moet bekennen dat ik het best even spannend vond maar gelijk vanaf de eerste nacht zijn wij super tevreden!

imageimageimage

Het is even wennen, als je er voor het eerst op ligt, het traagschuim vormt zich naar je lichaam waardoor je hele lichaam ondersteund wordt. Het voelt zacht maar toch stevig. Een heel luxe gevoel.

Naast het feit dat de matras heerlijk ligt ziet hij er ook nog eens prachtig uit! De mooie bekleding met de gele zijkanten geven hem een heel origineel uiterlijk.

imageimage

Heb ik dan helemaal geen nadelen ontdekt aan het matras? Jawel één, nu we zo blij zijn met het matras zijn we óók heel benieuwd naar de kussens!

Ben jij ook benieuwd naar de matrassen van Eve?

Neem een kijkje op de website door hier te klikken en kom meer te weten over dit geweldige matras!

Je leest er ook meer over de mogelijkheid om de matras geheel vrijblijvend te proberen. Je bent gewaarschuwd, eenmaal geprobeerd wil je echt niet meer zonder!

Volg eve ook op Instagram, Twitter en Facebook via @evesleepnl

Ik kijk er nu alweer naar uit om naar bed te gaan, slaap lekker!

Liefs, Henriëtte

4 gedachten over “Lekker slapen met eve!

  1. Leuke post die je alweer schreef. Wij moeten eigenlijk ook op zoek naar een andere matras, maar hoe kies je deze… toen we jonger waren maakte dat precies niet zoveel uit, maar nu (ik word 35 🙂 misschien toch een belangrijk item, want ja, slapen dat doen we graag, maar natuurlijk ook comfortabel, want als je moet opstaan voor de kids dan moet je meteen fris zijn…

    Liked by 1 persoon

    1. Dankjewel voor je leuke reactie!
      Een goed matras is zeker heel belangrijk, ik kan je de eve dan ook echt heel erg aanraden. Ik merk echt dat ik ’s morgens fijner wakker wordt, vooral ook aan mijn spieren en gewrichten.

      Dus ik zou zeggen neem zeker een kijkje en wie weet liggen jullie er binnenkort wel net zo comfortabel bij als wij. 😉

      Fijn weekend!

      Liefs, Henriëtte

      Like

Geef een reactie

