Goede voornemens

Terwijl ik dit typ zit ik in een volle wachtkamer in het ziekenhuis. Inmiddels ben ik 24 weken zwanger, ik voel me niet zo goed helaas maar ons meisje doet het gelukkig heel goed, zelfs zo goed dat ik me moet laten testen op zwangerschapsdiabetes omdat ze wat voorloopt in de groei.

Ik moest me dus al vroeg en nuchter melden hier en er is zojuist bloed afgenomen om mijn bloedsuiker te bepalen. Deze was prima. Hierna kreeg ik een glucosedrankje te drinken waarvan ik vaak heb gehoord dat het erg vies is maar wat ik nog best lekker vond haha en dan mogen we nu 2 uur wachten voordat ze weer mijn bloedsuiker gaan bepalen.

Alle tijd dus om een blog te schrijven.

Met mijn vorige blogpost deed ik mee aan een blogwedstrijd van Eyoba je kent ze misschien wel van hun mooie designerstoelen, ik ontving alweer even geleden bericht dat ik door was en bij de top 5 hoorde, hoe leuk is dat?!

Nu aan mij de taak om door te dringen tot de top 3 en één van de prijzen te winnen.

Het thema is deze keer, goede voornemens voor mijn interieur voor 2016.

Goede voornemens, ik doe er eigenlijk nooit aan. Ik ben van mening dat als je iets wilt veranderen je dit altijd kunt doen, hier heb je geen jaarwisseling voor nodig. Maar nu wij ons meisje over ongeveer dertien weken eindelijk in onze armen mogen sluiten gaat er voor ons heel veel veranderen dit jaar. We kijken er enorm naar uit!

Super leuk zo’n kleintje in huis, alleen zie ik het wel als een uitdaging om ons huis niet te laten veranderen in een kinderspeelparadijs. Natuurlijk moet een kind heerlijk kunnen spelen en moet hier voldoende ruimte voor zijn maar dit speelgoed hoeft daarna echt niet allemaal in het zicht te blijven toch?

Ik ging dus op zoek naar leuke ideeën om speelgoed op te bergen en een leuk plekje te creeëren in huis voor je kleintje(s). Kijk je mee?

 

Van manden, zakken, blikken en kistjes heb je nooit genoeg, je hebt ze in alle soorten en maten. Ideaal toch? Het staat ook nog eens heel gezellig!

Als ons meisje wat groter is en de box plaatsmaakt voor iets anders, wil ik graag een fijn plekje creeëren waar ze heerlijk kan kleuren, knutselen en spelen. Ik zou hier bijna zelf willen gaan zitten jullie ook?

 De twee uur wachten zitten erop, de uitslag is goed! Geen zwangerschapsdiabetes. Fijn!

Ik wens jullie een geweldig en opgeruimd 2016 toe!

 Ik zou het geweldig vinden als je op mij zou willen stemmen dat kan via deze link zodat ik, misschien wel dankzij jou, bij de top 3 ga horen. Alvast heel erg bedankt!

fotocredits: Meerdere foto’s van VT wonen. Foto met wit bureautje met de appel erboven is van Aggy Hoogwerf. De rest van de foto’s vond ik op Pinterest.

Liefs, Henriëtte

5 gedachten over “Goede voornemens

  1. Zo’n leuke ideeën! Bij ons thuis is het een kleurrijke boel met al dat speelgoed van de kindjes… We zouden ook eens dringend neutrale dingen moeten zoeken om de zaken op te bergen. Momenteel is het uitkijken dat we niet op blokjes trappen…
    Proficiat met je uitslag! Dat is toch alweer een zorg minder, want naar het schijnt is zo’n dieet bij zwangerschapdiabetes héél strikt.

    Liked by 1 persoon

      1. We hebben nochtans opbergdozen, hoor. Maar ze zijn te klein en ook weeral veel te druk en kleurrijk. Ik zou eens een fotoblog moeten maken van hoe mijn salon er normaal gezien uitziet, met en zonder opruimactie.

        Like

Geef een reactie

