BLOGWEDSTRIJD EYOBA

Door Eyoba, die je wellicht kent van hun mooie collectie met o.a. designerstoelen, werd ik gevraagd mee te doen aan de blogwedstrijd die zij organiseren. Natuurlijk doe ik mee!

De opdracht was een blog te schrijven met als thema, gedurfd wonen. Voor mij staat gedurfd wonen voor, anders dan anders durven doen.

Aangezien we weer middenin de sfeervolste tijd van het jaar zitten, waarin we ons weer heerlijk uit kunnen leven qua styling in en om het huis wilde ik er het thema kerst aan toevoegen.  Ik laat je zien hoe je op een minder traditionele manier, anders dan anders, een geweldige kerstsfeer in huis kunt brengen.

Kerstbos DIY

image

image

Vorig jaar stond dit geweldige kerstbos in het kerstnummer van Vtwonen ik besloot hem een paar weken geleden weer te maken maar nu wat groter. Ik hing er de sterrenlampjes van Xenos op, zo hebben we een mooie kersteyecatcher in de kast!

Lang tafelen! 

Houden jullie ook zo van lang tafelen? Rond de feestdagen hoort dit er ook echt bij. Een mooi aangeklede kersttafel maakt het extra fijn! Vorig jaar was ik bij Kim van Rossenberg en Bianca Troisfontaine  bij huisjeboompjefeestje en werd ik verliefd op de tafelklem (maar eigenlijk op het hele huis van Kim)

image

Aangezien mijn laptop het helaas begeven heeft kan ik op dit moment geen foto’s maken met mijn camera. De tafelklem kreeg ik vorig jaar kerst van manlief. Onze kersttafel is dit jaar dus geïnspireerd op deze foto.

kerstboom maar dan anders.

Dit jaar voor ons geen echte boom, hoewel ik een minimalistisch versierde boom echt prachtig kan vinden zag ik het nu ik zwanger ben echt niet zitten met al die naalden in huis. Dus op zoek naar een mooi alternatief. Hieronder deel ik wat ideeën met jullie die ik op Pinterest vond.

Ik hoop jullie hiermee wat inspiratie te hebben gegeven het huis op een minder traditionele maar zeker net zo gezellige manier in kerstsfeer te brengen.

Bedankt voor het lezen en ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

Liefs, Henriëtte

Geef een reactie

