Samenwerking met Eyoba

Ik werd laatst benaderd door Eyoba of ik interesse had in een samenwerking.

Nadat ik de voor mij tot dan toe onbekende website had bekeken was ik gelijk enthousiast. Neem zeker eens een kijkje op de website, je vind er o.a. eetkamerstoelenbarkrukkeneettafels maar ook prachtige woonassesoires zoals kussens, vloerkleden, klokken en ga zo maar door.

Diegenen die mij ook op Instagram volgen weten dat wij sinds een aantal weken een nieuwe slaapkamer hebben. Dit stond al lang op mijn verlanglijstje en nu ik zwanger ben, vandaag precies 17 weken, vond ik het de hoogste tijd hier werk van te maken zodat ik straks rustig en tevreden in mijn kraambed kan liggen zonder mij te irriteren aan het lelijke behang en dergelijke.

Ik ben ontzettend blij met het resultaat en geniet er iedere dag van!

Als eerste onderdeel van onze samenwerking mocht ik een product uitzoeken bij  Eyoba na even zoeken was ik eruit, mijn keuze viel op een mooie bijzettafel van het fijne merk Zuiver. Voorlopig heeft deze een mooi plekje gekregen naast mijn bed maar het leuke van dit soort tafeltjes is dat ze op zoveel plekken leuk staan en praktisch zijn!

Ik ben er erg blij mee, en ook Cupido keurde hem goed zoals je kunt zien op de foto 😉

image

image image

Ik ben benieuwd wat jij vindt van dit mooie tafeltje? Ik vind hem stoer door het houten blad maar ook sierlijk en licht door de metalen pootjes.

Laat je weten wat jij ervan vindt? Bedankt voor het lezen!

Liefs, Henriëtte

2 gedachten over “Samenwerking met Eyoba

Geef een reactie

