Ijskoffie

Vandaag weer zo’n heerlijke zonovergoten dag!

Bij lagere temperaturen geniet ik bijna dagelijks wel van een heerlijke latte macchiato dat is dan echt even mijn momentje. Met dit weer heb ik alleen meer zin in iets koelers.

Afgelopen woensdag dronk ik voor het eerst een ijskoffie bij mijn favoriete koffie en thee winkeltje in Kampen. Mocca D’ Or Mocht je eens in de buurt zijn dan moet je hier echt langs! De vele smaakjes losse thee, allerlei verschillende soorten koffie en niet te vergeten de handgemaakte bonbons zijn werkelijk om je vingers bij af te likken! En proef dan zeker ook hun heerlijke ijskoffie!

Thuis wilde ik ook iets soortgelijks kunnen maken en dus ging ik op zoek. Ik vond dit heerlijke recept bij Uit paulines keuken zelf verving ik de suiker voor zoetjes en liet ik de slagroom achterwege.

image
Let op die oortjes op de achtergrond 😉

image

Een echte aanrader!

Maak jij hem ook voor jezelf? Geniet ervan!

Liefs, Henriëtte

3 gedachten over “Ijskoffie

  1. Hallo Henriëtte,

    Ik volg je op IG (ik ben xoxfeelslikehomexox ) en vind je foto’s erg mooi, Cupido geweldig en je verhaal erg ontroerend….

    Ik hoop niet dat je mij te brutaal vind, maar ik zou je wat willen vragen over Cupido.
    Wat een prachtig beestje ❤️
    Ik ga zaterdag kijken naar een Franse bulldog pup, maar ik ken niemand die een bull heeft, dus zou graag naar jouw ervaringen willen vragen…
    Als je er geen zin of tijd voor hebt snap ik dat hoor…

    Fijne avond nog!!!

    Groetjes Bianca
    Verstuurd vanaf mijn iPad

    Like

Geef een reactie

