MR. & MRS.

Morgen is het alweer twee jaar geleden dat wij elkaar het jawoord gaven!

Natuurlijk gaan we dit samen vieren! Dus ging ik alvast aan de slag!

Ik haalde mijn jurk tevoorschijn en hing hem aan de ladder naast het schoolbord in de keuken. Ik paste de tekst op het schoolbord iets aan, versierde de tafel en de tafelklem.

Het bruidspaar van vilt maakte ik voor ons trouwen. Heel makkelijk en nog altijd super leuk!

Het schilderij met de data maakte ik een tijd geleden en stond op de slaapkamer. Voor deze gelegenheid wisselde ik hem om met het schilderij met de veren.

De I love you slinger,  partytime banner, zwart witte hangers, de bordjes en het houten bestek kocht ik bij The cherry on top

De slinger met zwarte hartjes is van Ellemilla

Met een pons van de Hema maakte ik confetti wat de tafel helemaal afmaakt.

Als wij morgen geen mooie avond krijgen!

image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image

Liefs, Henriëtte

4 gedachten over “MR. & MRS.

Geef een reactie

