DE NIEUWE KAST

Gisteravond was het dan eindelijk zover. Mijn droomkast en de stoelen en krukjes die ik van mijn man voor mijn verjaardag kreeg werden gebracht door Maarten van Quip & Co. Het was het wachten meer dan waard! Ben er zo blij mee!

Vandaag bezig gegaan om de kast in te richten, zo leuk om te doen! De kast komt nog op een andere plek te staan maar de oude kast staat nog in de weg.

Zie hier alvast het resultaat tot nu toe:

image

image

image

image

Binnenkort foto’s van de nieuwe eetkamerstoelen en krukjes.

Liefs, Henriëtte

4 gedachten over “DE NIEUWE KAST

  1. Het is echt zo’n gave kast!
    Mooi ook dat je pronkstukken boven kwijt kunt en onder wat meer troepjes zegmaar, door de afgesloten delen.
    Zoiets staat ook op mijn wenslijstje voor als ik ooit in een groot huis woon…
    Maar nu kan ik lekker genieten van jou mooie plaatjes 😉
    Groetjes, Rensina

    Liked by 1 persoon

    1. Dankje! Wij zijn er ook enorm blij mee! Ik verbaasde me er vanmiddag nog over hoeveel spullen er onderin kunnen ook! Ideaal voor alle dingen die niet de moeite waard zijn om te zien 😉

      Leuk om te lezen dat je zo van mijn foto’s geniet! Daar doe ik het voor!

      Fijn weekend!

      Liefs!

      Like

Geef een reactie

