DIY PARTY

Al eerder noemde ik in één van mijn vorige blogs dat ik groot fan ben van de web shop The cherry on top Behalve een web shop hebben ze ook een blog met de meest geweldige DIY’s en printables! Een echte aanrader voor ieder feestje maar stiekem vind ik dit soort dingen altijd super leuk!

Vandaag ging ik aan de slag met mijn favorieten, de caketopper , de poster en de party hat balloons

Zie hier het resultaat!

image

imageimageimageimage

Dus neem eens een kijkje en ga aan de slag!

Liefs, Henriëtte

4 gedachten over “DIY PARTY

  1. Hi Henriette,

    Wat ziet het er super mooi!
    Je hebt echt prachtige foto’s gemaakt!
    Zo ontzettend leuk om te zien dat mensen ermee aan de slag gaan en dan heb jij er ook nog eens een prachtig plaatje van gemaakt!
    Echt super!

    XB

    Liked by 1 persoon

  2. Ha Henriëtte! Nog gefeliciteerd met je verjaardag. May all your dreams come true!!
    Ik ben ook groot fan van de producten van Cherry on top, ik heb meteen zin om weer even rond te snuffelen in de webshop!

    Groetjes,
    Femke

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

