SHOPTIP!

Al een hele tijd volg ik Quip & Co op Instagram. De stoere, unieke meubels en accessoires spreken mij enorm aan. Eind vorig jaar besloten wij ons dressoir, wat voor mij al een tijd een doorn in het oog was, te vervangen voor een nieuwe kast. Toen kwamen we al snel uit bij Quip & Co.

Omdat de kast die wij graag wilden op dat moment nog gemaakt moest worden en daarna per boot vervoerd moest worden vanuit India, heeft het even geduurd voordat we hem krijgen maar komende donderdag is het dan zover!

De meesten van jullie weten dat wij sinds kort een nieuwe eettafel hebben. Bij de kringloop en Kwantum kochten wij al stoelen maar we waren nog op zoek naar twee stoere stoelen en  twee krukjes zodat er meer mensen aan kunnen schuiven. Ik vond de industriële eetkamerstoelen en krukjes prachtig maar mijn man vond het maar niets. Toch kreeg ik hem zover om samen naar de winkel te gaan om ze in het echt te gaan bekijken, zo konden we gelijk onze kast in het echt bewonderen.

Dus reden we gisteren naar Putten. In een prachtig oud pand aan de papiermakerstraat is de winkel gevestigd. Bij binnenkomst werden wij heel hartelijk ontvangen door Maarten, hij is samen met zijn vrouw Lida eigenaar van Quip en Co. Als eerste bewonderden we onze kast, in het echt nóg mooier dan op de foto’s en zo heerlijk ruim!

image

Werkelijk alles in deze winkel is prachtig. Het stoere pand, een oude smederij, past helemaal bij de stoere meubels en accessoires. Ik kon echt niet stoppen om foto’s te maken!

Gelukkig vond manlief de stoelen en krukjes in het echt ook erg leuk en dus kochten we twee witte stoelen en twee witte krukjes. Ik kan echt niet wachten tot al die mooie spullen donderdagavond hier in de kamer staan!

Dit mooie stoere kruis namen wij al wel mee naar huis!

image

Kijk snel eens op de website van Quip & Co ze hebben ook een fijne webshop. Maar ga ook eens langs in hun geweldige winkel, je zal er zeker geen spijt van krijgen!

Geniet hieronder alvast van wat foto’s die ik gisteren maakte.

image

image

image

image

Liefs, Henriëtte

3 gedachten over “SHOPTIP!

Geef een reactie

