HIP HIP HOORAY!

Tijd voor weer een leuke en bovendien makkelijke DIY.

Ik ben dol op quotes en letters, je vindt ze dan ook overal bij ons in huis terug.

Vandaag maakte ik deze toepasselijke tekst van zwart papier. Ik hing ze, met dubbelgevouwen maskingtape erachter,  op bij de metalen slinger die ik in december kocht bij #huisjeboompjefeestje Kim van Rossenberg en Bianca Troisfontaine van The Cherry on Top maakten hem zelf. Ik ben groot fan van deze web-shop dus daar zullen jullie binnenkort meer over lezen.

Wil je weten hoe ik deze letters maakte? Lees dan verder onder de foto’s.

image imageimage

image

Nodig:

  • printer/printpapier
  • mooi lettertype
  • zwart papier
  • potlood
  • schaar/nagelschaar
  • maskingtape

Het eerste wat je doet is de tekst uitprinten in een mooi lettertype en op de gewenste grootte. Hierna knip je de letters uit. Vervolgens leg je de letters op hun kop op het zwarte papier en trek je ze over. Weer uitknippen en plak op de achterkant van de letters nu meerdere kleine stukjes dubbelgevouwen maskingtape, op de muur plakken en klaar ben je!

Liefs, Henriëtte

3 gedachten over “HIP HIP HOORAY!

Geef een reactie

