COFFEE TO GO

Hoe leuk is het om voor jezelf, of nog leuker, voor iemand anders een persoonlijke koffebeker te maken?! Ik kwam de witte koffiebekers tegen bij www.jetjesenjobjes.nl in de webshop en bestelde ze voor ons feestje in April.

 Ik kon natuurlijk niet wachten tot April en dus ging ik aan de slag en verraste mijn lief op Valentijnsdag met een heerlijk ontbijt met daarbij zijn espresso in een gepimpte koffiebeker en een zelfgemaakt bijpassend kaartje.

image

De bekers worden per set van 6 stuks verkocht en kosten maar €1,75 per set. Daar hoef je het dus zeker niet voor te laten!

Dus ga aan de slag en leef je uit met touw, labels, stempels, lettertang, stickers enz. En maak het geheel af met een mooi rietje.

Veel plezier!

image

Liefs, Henriëtte

7 gedachten over “COFFEE TO GO

  1. Super leuke blog! Vind je stijl sowieso al heel mooi, en je blog is ook nog eens heel overzichtelijk zo met die ‘blokken’. Prachtig! Ik volg je 🙂

    Veel schrijfplezier!

    x mrs.bsms

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

