WELKOM

Na tijden met het idee en toch ook de twijfels, om een blog te starten te hebben rond gelopen, besloot ik kort geleden de knoop door te hakken! Mijn blog is geboren!

Op mijn stukje op het wereld wijde web wil ik jullie meenemen in mijn wereld.

Langs de leukste winkels en adresjes waar ik graag kom, foto’s en websites die mij inspireren, leuke DIY’s, foto’s van ons interieur waar ik altijd bezig ben en blijf om het nog mooier te maken en natuurlijk zal ook onze fotogenieke Franse Buldog Cupido regelmatig voorbij komen!

Ik hoop dat jullie mij met plezier zullen gaan volgen.

Liefs, Henriëtte

image

4 gedachten over “WELKOM

Geef een reactie

